Wat als er één van de bestelde producten niet beschikbaar is?

Als we een (gelijk-)waardig product kunnen meegeven ter vervanging, dan checken we bij jou of je dat OK vindt. Anders voegen we het bedrag van het ontbrekende product cash bij jouw bestelling. We duiden dit ook aan op jouw leverbon die bij bestelling zit.

Kan ik betalen bij afhaling in een afhaalpunt?

Bij afhaling aan ons marktkraam kan dit wel. Voor de andere afhaalpunten dient de betaling vooraf vereffend te worden. We proberen onze afhaalpunten zo min mogelijk te belasten. Ondervind je problemen met online betalen, contacteer ons gerust telefonisch via 0473-622062 en we proberen samen een oplossing te vinden.

Tot wanneer kan ik bestellen voor afhaling/levering woensdag, vrijdag of zaterdag?

Je kan telkens bestellen tot 22u de avond vòòr gewenste afhaling/levering.

OPGELET: Wens je graag (ook) bio-brood te bestellen voor afhaling/levering vrijdag of zaterdag? Dit dien je ten laatste donderdagvoormiddag 11u te doen, zodat wij op tijd alles aan onze bakker kunnen doorgeven.

Toch te laat? Contacteer ons gerust telefonisch via 0473-622062 en we zullen zien wat nog mogelijk is.

Een kg wortel is voor mij te veel. Kan ik slechts 2 wortels bestellen?

Dat kan zeker. Bij sommige producten is er keuze tussen verschillende hoeveelheden, maar niet bij alles. Is de standaard hoeveelheid voor jou te veel? Bestel dan toch de standaard hoeveelheid en noteer bij opmerkingen (op de afreken-pagina) de hoeveelheid die je wenst. We voegen dan het resterende bedrag cash bij jouw bestelling.

Moet ik een account aanmaken om een bestelling te kunnen plaatsen?

Je kan ook een bestelling afronden als gast. Op die manier dien je geen wachtwoord aan te maken. Een account aanmaken is dus geen vereiste, maar is voor terugkerende bezoekers wel een gemak. Eénmaal je een account hebt aangemaakt en ingelogd bent, worden je gegevens automatisch ingevuld op de afreken-pagina.

Kan ik een factuur krijgen voor mijn bestelling?

Ja, dat kan zeker. Noteer je zakelijke gegevens bij opmerkingen (op de afreken-pagina). Gewoonlijk bundelen we bestellingen samen tot één factuur per maand.

Er was een product tekort in mijn bestelling. Wat nu?

Onze excuses als dit je overkomt. We proberen fouten tot een minimum te beperken, maar zelfs wij zijn niet onfeilbaar. Laat het ons weten via 0473-622062 of info@lincelam.be en we kijken samen voor een geschikte oplossing (terugbetaling of vervanging bij een volgende bestelling).

Eén van de geleverde producten was in slechte staat. Wat nu?

Het spijt ons dat we dit niet hebben opgemerkt tijdens het klaarmaken van jouw bestelling. Laat het ons weten via 0473-622062 of info@lincelam.be en we kijken samen voor een geschikte oplossing (terugbetaling of vervanging bij een volgende bestelling).